Merchant Staff Party

Nu har jag varit barista på The Beaufort Street Merchant mer än ett år. Allt har ändrats, och sen ändrats igen. Vi har byggt om 3 gånger, vi har haft 10 olika managers/supervisors och jag har gått från barista - servitris - barista  servitris - barista - bartender - barista/bartender. Jag tycker vi har ett bra gäng nu dock, roliga människor, bra managers och rackarns bra kaffe och drinkar.
Precis innan jag flydde Australien hade vi vår årliga jul-personalfest. Det blev lite bättre än förra året då jag spenderade första halvan jobbandes. Nu stängde vi hela restaurangen, bowlade, åt på Rosemount och hade fri tillgång till alkohol. Tur för mig var jag sliten efter julhelgen och var i gott tillstånd kvällen ut, medan andra ramlade ut från toaletten.
text-align: center;">
Alla bilder tagna av fantastiska Court McAllister.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att se att du kan roa dig också! Och bilderna från Indien är fantastiska! Hoppas att du hinner med att roa dig där med.

kramar i oändlighet

2011-01-17 @ 12:29:56
Postat av: Annica

bowla är skit kul. ;)

2011-01-17 @ 12:44:34
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: mormor

HEJ Mickan blev glad när jag såg att du roar dej och har kul ungdomen förvinner så fort och man får aldrig tillbaka den tiden.Hoppas du får tid att ha roligt och njuta av den här resan till Indien ochså.

Älskar saknar dej Mormor

2011-01-20 @ 10:02:26
Postat av: Mikaela

Mamma & Mormor: Klart jag roar mig. Nytta med nöje va? Plus Indien är ju 70% semester, eller så.

2011-01-23 @ 16:29:21
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0