Avslutningsvecka..

Sista veckan av universitetsplugg är alltid galen, sådär inte-alls-okej-galen. En vecka av ingen sömn, ingen mat, massa jobb och att ta med sig en kudde till skolan. Tur nog så är vår filmlärare världsbäst och ser till att vi inte avlider. Hon har till och med lämnat sitt kontor upplåst under natten så att vi kan sova där inne om vi behöver. Livet blir helt enkelt ECU. Klockan 08.30 imorse ramlade jag äntligen hem i min egen säng och vaknade inte förän 16.30 i eftermiddags.Sånt måste ju vara okej efter en vecka utan sömn?
Nu inspektionsstädas det för imorgon, och jag har bara en produktionsrapport kvar att skriva. Imorgon är det också End of Semester Screening på baren i skolan, kom förbi ! ;)
I väntan på slutproduktionsuppladdningar får ni istället ett 20s 3 animations klipp från augusti.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är värd all vila i världen hjärtat. Jag hoppas också att du verkligen tar dig tid att vila. inte bara jobb!

kram

2010-11-12 @ 09:07:47
Postat av: mormor

Hej älskling hur klarar man av att prestera på topp utan vila beundrar dej lycka till med skolan och komihåg att alla kroppar behöver sova så jag hoppas du tar en lång vilopaus nu .

Älskar och saknar dej Mormor.

2010-11-12 @ 11:26:27
Postat av: Mikaela

Mamma: Vila ska jag allt göra, OCH jobba :)



Mormor: Tack, jag saknar dig med !

2010-11-20 @ 15:46:59
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0