Kangaroo-mania

Vi äventyrade lite och tog Pandan nordöst om Perth till Whiteman Park, Caversham Wild Life Park, jag, Joel och Therese. Kängrur överallt, hoppandes, kliandes och sovandes. Jag, helt lyrisk, struntade i det sista och nosade med kameran på dem ändå. Helst ville jag lägga mig i sanden och mysa med dem, men ville inte riktigt att besökarna skulle kela med mig också. Bäst var ändå racer-albino-kängrun, om jag ändå kunde skutta som honom! Det fanns givetvis andra djur också, men de var inte alls lika viktiga. En underbar plats, och det hela slutade i alldeles för många bilder och val.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt underbara bilder... Hoppas att ni hade en fantastisk road trip... Hörde att du va lite sjuker hoppas att du mår bättre nu ..



pyss och kang ;-)

2009-09-16 @ 21:59:28
Postat av: Mamma

Skönt att se att du är på benen, blev lite orolig.

Tur att du inte slog dig samman med känguruna. Hur skulle jag kunna skilja dig åt i december då? Hade kanske tagit fel ;)

För det är jag dig evigt tacksam.

Kram

2009-09-17 @ 08:33:37
Postat av: mormor

Helt underbart att du är ute och rör pådej och att vi får ta del av det vackra du ser och upplever

Ha un uderbar tid tills jag kommer

ÄLSKAR dej mormor

2009-09-17 @ 09:24:10
Postat av: muffin

Vilka bra bilder saknar dig!

2009-10-02 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0