Mikaela och hennes galna hår

Hur ser jag ut egentligen?
Ett hopplock av mig och mitt hår det senaste året. Jag ser i alla fall galen ut jämt.

Julen, precis innan vi bytte minus till plus. Mitt hår är rött, rött.

 

I den varma staden, mitt hår är orangefärgat men jag har fortfarande samma kläder.

 

 

Marks födelsedag och jag undrade länge vem tjejen i en likadan halsduk var..

 

 

Mitt galna hår en dag till jobbet.

 

 

Mitt hår och jag när jag är sjuk, sjuk.

 

 

Och sen så borstade jag håret innan jag skulle till frisören. Jämförelsen mellan mitt raka och sjuka hår är underbar!

 

Och sen så tog jag och mitt hår oss äntligen till frisören.

 

 


Kommentarer
Postat av: muffin

Första bilden har jag tagit! Det är min halsduk också, några bilder längre ner när du har en vit halsduk den gav jag till Dig!

2009-10-19 @ 19:12:54
Postat av: Mamma

Du vet väl om att det är insidan som räknas???

Oavsett frisyr så är du en vacker tjej eller quinna.

Dina ögon är jättevackra.



Älskar i evighet

2009-10-19 @ 19:26:07
Postat av: Mikaela

muffin: helt rätt alex ! jag har alldeles för mkt som är ditt, men det är bara för att du har så fina saker :)

2009-10-20 @ 16:10:22
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0