När vi möts igen

Om jag kunde skulle jag komprimera ner dig till en presentask som jag kunde ha i fickan, hela tiden. Då skulle jag kunna vara säker på att jag inte tappar bort dig när vi går hand i hand.
Jag älskar dig, och det får helt enkelt räcka idag och många fler.
(Vår Bok, 01/01/09)

En del av mitt verkliga liv i Sverige har ramlat ner till Australien, min HunnieBunnie, också känd som Hanna Stawbom. Tio månader senare och jag vill fortfarande tro att vi sitter ihop så som vi gjorde förut. Vi får väl se. Men det känns bra att ha någon som kan komma in på insidan igen, även om man ibland tror att det inte alls behövs. Med Hanna här nu så tror jag att mitt sommarlov kommer bli ännu bättre än vad framtiden säger!

 

För det enda jag vill ge dig är migsjälv, och det enda jag vill ha är du.


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej hopp min socker topp .

Du kommer att få ett toppen lov med mycket svenska att lyssna till.och tänk på allt du ska visa oss och guida runt ska bli toppen .Kommer SNART

ÄLSKAR DEJ mormor

2009-11-19 @ 11:55:05
Postat av: johanna

snygg blogg.

2009-11-20 @ 08:45:41
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: muffin

Hon johanna som komenterade din blogg precis det var henne jag menade! Hoppas du och Hanna får det kil! Ska se New moon imorgon! Jippie!

2009-11-21 @ 18:50:13
Postat av: Mamma

Skönt att allt gick bra för Hanna. Hoppas att ni får/kan vila ut och ta igen allt innan det är dags för nästa sverige besök! Kramar

2009-11-22 @ 11:06:50
Postat av: Kusin

Så du kommer inte hem?

2009-11-23 @ 14:13:15
URL: http://jiingii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mormor, Mamma, Muffin: Jaja, ja försöker att mentalt förbereda mig för om 20 dagar.



Kusin: Klart ja kommer hem, nån gång..

2009-12-01 @ 10:34:42
URL: http://vardagsregn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mormor, Mamma, Muffin: Jaja, ja försöker att mentalt förbereda mig för om 20 dagar.



Kusin: Klart ja kommer hem, nån gång..

2009-12-01 @ 10:34:44
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0