Killar, string och de där sexiga vinklarna.


Så var det dags för tagning nummer två och dansfilmen fortsätter. Den här gången var jag sjuk förberedd och hade med mig två hela påsar med kläder, för att va säker på att ha nått ja kände mig bekväm i. Hade till och med lånat ihop kläder ifrån Sara. Det slutade med en t-shirt, klänning och ja, hotpants under! Jag var så stolt. Speciellt med tanke på att några av tjejerna rullade runt där på golvet med korta klänningar och string. Så nu var det deras tur att bli älskade av killarna.












Kommentarer
Postat av: mamma

träffade Marianne idag hon undrade hur det går för dig. Jag sa att du dansade för fullt! Och se vad rätt jag hade! Keep up the spirit!

Kärlek i oändlighet

2009-05-20 @ 21:32:16
Postat av: Mikaela

klart ja dansar ! :D

2009-05-25 @ 09:03:21
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0