Mudwrestling och killar i minikalsonger

Nu har det gått en hel vecka utan ord, men det är mycket att göra. Främst mycket plugg, och eftersom jag bestämt mig för att vara sjukt ambitiös nu så blir det faktiskt väldigt, väldigt mycket plugg. Och när man väl inte pluggar så gör man andra tokiga saker, som till exempel att gå på gayklubb.



Våra nyfunna vänner Karin och Sara drog dit oss, och shit det var en galen kväll. En såndär galen kväll då man halvt är i chock, halvt skrattandes. In på The Court, som alla utom just jag och Robin visste var en gayklubb, där jag först inte märker nånting. Helena berättade för mig, men jag märkte det inte så mycket. Lite senare drog en dragqueen show igång på scenen och jag dog, nästan. Sjukt uppklädda och uppsminkade svängde de där självsäkra männen på rumpan, och mimade till allt i stil med Britney Spears. Först tappade jag hakan, sen skrattade jag av glädje och till sist stod jag och dansa med lite. Vi förflyttade oss till dansgolvet där jag plötsligt kände mig omringad av tätt omslingrade killpar, och än en gång tappade jag hakan, skrattade och dansade. Första gången jag faktiskt blev rädd var när jag och Helena besökte toan och gick in tillsammans, så som vi tjejer gör, och jag hörde en grovt gormande röst: "ONLY ONE PERSON AT THE TOILET!" och sen en stor kvinnlig vakt som kom stormande mot oss. Snällt och lite smått rädda delade vi på oss, Helena tog toan och jag väntade på en. Då bankade vakten hårt på en annan toalett och gormade att paret där inne måste UT! En toa blir ledig och jag smiter snabbt in.

Uppfyllda med gayanda trodde jag att det räckte, men natten går vidare och även gayandan, till nästa ställe. Nog ett gayställe, men Connection hade en av de grymaste uteplatserna. Uteplatsen låg nämligen på taket, och där ifrån såg man ut över hela Perths nattliv och skylinen. Helt klart värt. På uteplatsen stod en blandning av människor, men de man helt klart la märke till först var den mängd av killar som stod och drack sin öl endast iförda kalsonger i storlek minus två. När Robin fick en av dessa tajta rumpor i ansiktet bestämde vi oss för att det var dags att gå. Att jag dessutom hann hamna mellan två tjejer i ett mindre bråk, bli knockad i ögat och inse att de hade mudwrestling och skönhetstävlingar på stället, späder bara på lyckoskratten från denna natt.

Kvällen avslutas med en pizza för hundra kronor.
Japp, jag kommer definitivt komma ihåg den kvällen.

Sara och Karin



All photos taken by Sara

Kommentarer
Postat av: mamma

Så har du vidagt din horisont, varje dag får man ny kunskap om man vågar ta emot. Du ser ut att må fina fisken :)

2009-03-20 @ 14:21:41
URL: http://ansvagen.se
Postat av: Martina

Go Girl .. Pride om 2 år be there....

2009-03-20 @ 14:39:06
Postat av: Mihaaa

haha gayklubb jag säger då det! =) då kanske det finns lite outforskade klubbar trots allt...



mina päron skickade paketen på posten , med utlandssändelse, vilket kostade 1000 kr per 10 kg, vilket bara tog en vecka. Så prova med det! =) Väldigt värt tycker jag =) många kramar

2009-03-22 @ 04:29:48
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Carro

Vem e det som sitter med dig på bilden?

2009-03-22 @ 23:28:45
URL: http://jiingii.blogg.se/
Postat av: Carro

Vem e det som sitter med dig på bilden?

2009-03-22 @ 23:32:06
URL: http://jiingii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Martina: Om 2år? :S Du menar när ja kommer hem? Kom hit på pride ;)



Carro: Robin, my dear roomie. :)

2009-03-26 @ 13:34:53
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0