My new home

Nu har jag bott i vår lägenhet i en månad, sicko. Tänkte att ni skulle få en snabb rundtur iaf. Så här såg lägenheten ut innan vi köpt nånting (än så länge är den för tom för att det ska kännas värt att visa den möblerade versionen):


This is my room


Robin's room (the little one :D)


The ladies room


Our kitchen


The living room one way (och Robins skor..)


Spisen (lägg märke till de rosa väggarna)


The living room the other way


Our pretty windows


Our balcony


The view



Our other pretty pretty windows

Och så var det slut.

Kommentarer
Postat av: Mihaaa

åå va fint!!! ja vill komma över till er nu!! =D här i sydney är det dimmigt för tillfället, fortfarande tiptoppsommar i perth? saknar dig =) kramar

2009-03-08 @ 05:28:19
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Andrea

fint hus! Ingen trivs på skolan men ingen vill åka hem. så kan man väl sammanfatta våran situation. Alla försöker byta helt enkelt.

2009-03-08 @ 06:25:09
URL: http://aisimons.blogspot.com
Postat av: Saki

Ah crazy, känns helt overkligt!

Snygg lägenhet dock, jag tror den blir snyggare med möbler också :D

2009-03-08 @ 11:56:36
Postat av: Mamma

När får jag flytta in? KAn packa på 5 minuter. Ser helt underbart ut!

2009-03-09 @ 14:05:02
URL: http://ängsvägen.se
Postat av: Martina

Tja min förlorade son ;-) hel schysst lya ..... Köpte ett par rätt så billiga högtalare Logitech bara för att kunna kolla på film i sovrummet utan hörlurar.... Ska du spela musik kanske man vill ha lite mer tryck..... Men för att bara lyssna på film är det rätt ok. Gick på 169 kr bara....



Puss och kram

2009-03-09 @ 15:51:35
Postat av: Martina

Hej min förlorade son ;-))

Schysst lya ... Inte alls illa....

Köpte ett par rätt så billiga högtalare som e lätta att ha att göra med. Hörde ju inte vad som sas på filmerna då jag kollar i sängen. Logitech runt 169 kr kanske inte de bästa men de funkar ska man lyssna på musik så ska man nog satsa lite mer pengar...



Puss och kram

2009-03-09 @ 16:00:29
Postat av: Martina

Tjoho så duktig jag e 2 lika inlägg men men e ju fläckvis blond så;-)) så jag skyller på de ljusare nyanserna ....

2009-03-09 @ 16:03:26
Postat av: Martina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ;-) Puss och kram

2009-03-10 @ 13:55:56
Postat av: Mikaela

Saki: Haha, vilken tur att du tror möblerna kommer göra det finare ;)



Mamma: Kom på en gång !



Martina: Haha, fläckvis blond! Aa, då kan man ju vara lite korkad lagom ofta. Tack så mycket :)

2009-03-13 @ 13:38:06
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0