Säsongsavslut "Berghs in Perth"

Som sagt, terminen är slut och första säsongen av "Berghs in Perth" är slut. Jag har tidigare nämnt några hemfärder, men långt ifrån alla. Det började med Johanna, fortsatte med Helenorna, sen skulle folk till Sydney, Holland, Milano, England och resten av världen. Nu tror jag däremot att det är klart, av de 19 berghsarna kommer 7st stanna här i Perth: Jag, Robin, Jakob, Rasmus, Henrik, Sanna och Sebastian.

Fast just, just nu så är vi bara tre små svenskar här, jag, Robin och Oscar. Men vi klarar oss rätt bra ändå med spelkvällar, utflykter och öldrickande. Fast bara tills Oscar rymmer vidare på fortsatta äventyr i Australiens vildmark.






Happiness feels a lot like sorrow
Let it be, you can’t make it come or go
But you are gone - not for good but for now
Gone for now feels a lot like gone for good
...
Happiness damn near destroys you
Breaks your faith to pieces on the floor
So you tell yourself, that’s probably enough for now
Happiness has a violent roar
...
Let it go, live your life and leave it
Then one day, wake up and she’ll be home

(The Fray - Happiness)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trots att ni har vinter ser det ut som en mysig sommarkväll.Det är som "tio små negerpojkar" mao.

Hoppas att du passar på att vila upp dig.

Kärlek i massor

2009-07-17 @ 14:00:51
Postat av: chockoladebollen

jag fattar bara hälften när du skriver på engelska (( ;(

2009-08-04 @ 14:50:08
URL: http://angsvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0