Min lilla storfamilj

Min lilla familj har utökat sig och blivit lite större. Ganska länge var det bara jag, Alf och April, men nu är vi en storfamilj med 8 medlemmar. Det är dags att ni får träffa dem:
 
Namn: Mikaela Margareta Lovisa Bodin Svensson

Kön:
Flicka, även om det ibland ifrågasätts.

Döpt: Mars 1990

Efter:
Tjejen i telefonen eftersom det var ett så originellt namn...

Känd som:
Tjockaste bebisen på BB som skrek mest.

Bästa egenskap: Överflöd av energi.

Får ångest av:
Brist av kreativitet.

Drömmer om:
Framtiden





Namn: April

Kön: Tjej

Köpt: September 2008 på inLife för elva svidande tusen.

Döpt: November 2008

Med inspiration från: Första April

Relation till Mikaela: Hatkärlek

Känd som: Smutsigaste datan

Har svårt att: Samarbeta

Favoritplats:
Sängen

Önskar: Att hon vore mer annorlunda.




Namn: Alf

Kön:
Herre

Införskaffad: Genom byte, rutten pc emot systemkamera.

Döpt:
November 2008

Efter: Alf från Berghs

Bästa erfarenhet: När han fick agera assistent till bildläraren Miranda.

Komplex: Övervikt

Tycker om: Att bli favoriserad.

Tycker inte om: Att få nyckelpigor när man åker skateboard.




Namn: Nemo

Kön: Kille

Införskaffad: Januari 2009 inför Australienresan.

Döpt: Juni 2009

Med inspiration från: Maxtor - Matrix - Neo - Nemo

Samlar på: Filmer

Tycker om:
Regnbågen

Bästa ögonblick: När Takin fick honom att fungera för första gången i juni.






Namn: Gröna Faran

Kön: Dam

Adopterad: April 2009 från Helena.

Döpt: April 2009

Efter: Johans Gröna Fara i Ösmo.

Smeknamn: Emma

Favorituttyck: "Det var bättre förr."

Komplex: Ålder

Hemligt kär: i Svampbob, cykeln hon delar skjul med om kvällarna.





Namn: Mint

Kön: Tös

Hemstad: Sydney

Döpt: Juli 2009

Men inspiration från: Grönt och Amandas docka.

Favoritfärg: Grön

Favoritgodis: After Eight

Favoritlåt:
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Bästa vän: Pandan

Behov: Mycket sömn




Namn: Pandan

Kön: Pojke

Adopterad: Juli 2009 från Karin.

Döpt: ?

Gömmer: Henriks skivor och en boll i bakluckan.

Favoritfilm: Kung Fu Panda

Tycker inte om: Att backa.

Problem: Fiser i smyg.

Önskar: Att han vore starkare.

Hemligt kär: i RachAel.





Namn: Elliot

Kön: Pojkflicka

Döpt: Juli 2009

Efter: Elliot i Scrubs.

Tvilling: i Sydney.

Förebild: Iphone

Otyg: Stannar uppe hela natten.

Tycker om: När man tar på henne.

Tycker inte om: Mac







Och nej, jag är inte det minsta ensam eller matriell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gröna faran och nyckelpigor <3<3<3<3<3 !

2009-07-22 @ 15:46:47
Postat av: Therese

Hhahaha gud vad sött!

2009-07-22 @ 15:53:44
URL: http://semne.smallthings.se
Postat av: mamma

Hmmm...Inga dåliga subitut för familjen.... trodde du var student, sådana ska ju ha ont om pengar!? Jag är så oerhört tacksam för att du har överflöd av energi och jag är så imponerad över ditt "driv".

Doktorn på BB sa att du var ett riktigt A-barn och att du hade en enorm styrka. Kan bara bekräfta att han hade/har rätt. Han sa också att vi inte skulle skämma bort dig med nya saker ( typ exklusiv barnvagn) att du skulle må bättre av att ligga i en begagnad barnvagn och vi istället satsade pengarna på din framtid! ;) En mycket klok doktor, eller hur!? Det tycks iaf ha gett utdelning! Sträck på dig hjärtat, allt är din egen förtjänst!

Ps jag vet vilket kön du är ;)



kram i oändlighet

2009-07-23 @ 08:52:27
Postat av: mormor

Hej vännen tycker nästan synd om dej om dina tekniska prylar är din nya familj men jag tror du mår bra verkar som du har fina och roliga vänner tycker din bil och cyckel va okey

ÄLSKAR DEJ MORMOR

2009-07-23 @ 09:21:12
Postat av: chockoladebollen

jag vissta att din kamera hette alf och jag vet att du är en tjej. Eller pojke. Aja skit i det. Älskar dig puss

2009-08-04 @ 14:46:55
URL: http://angsvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0