En stor smastad

Okej, pga sjukt segt internet och major problems med att komm in pa bloggen har jag nu 6min pa mig att uppdatera minus loggtid. Sa:

Staden ar mys
Boende ar svart
Och det ar tufft att va ensam

Okej, nej men tank er en storstad med smastadskansla, lite jonkoping eller goteborg over det, lite sa som jag vill ha det. Sommar varmt plus lite extra och det blir liksom extra mysigt. Man sitter ute pa kvallen i t-shirt och da flaktar det lite skont. Men allt det dar visste ni redan.

Strul med boende dock. Vi maste flytta ut fran detta mys hostelet till ett ganska sa mycket mindre mys imorgon, det suger. Men a andra sidan gor detta boendesokandet annu mer effektivt! jag langtar sa till att han ett helt eget rum dar ja kan spela Hakan, dansa och grata hur hogt ja vill.

Nu tickar minutrarna. ha det bra tills vi hors igen!
Karlek fran andra sidan jorden

Kommentarer
Postat av: Saki

Helt sjukt, nyss va du här nu är du där!! Längtar efter att få höra mer ingående om den enorma stranden till stad!

Och glöm inte att skicka en het surfare till mig så jag kan göra om honom till snowboardåkare!

Ta hand om dig <3<3

2009-02-04 @ 23:43:47
Postat av: Mihaaa

naw ...kan bara söga: vi sitter i samma båt ala bo kaspers orkester bara att du verkar bo på ett mysigt hostel och inte jag. kraam

2009-02-05 @ 13:03:19
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Saki: Du forst ska ja hitta min egna surfare !

Mia: Vi bor inte pa ett sa helmysigt nu vill ja saga. Har ni hittat boende annu?

2009-02-06 @ 05:46:08
Postat av: Mihaaa

nej, vi letar för fullt. Imorrn har vi 3 visningar o ja vill för sjuttsingen hitta ngt snart innan man måste byta hostel Hur går det för er? tittat på ngt än, och ska du bo med robin eller? kram =)

2009-02-06 @ 08:54:00
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Sodabubbel

vilken bra text! Synd att du bara hade 6 min på dig! Älskar dig mer en allt annat!!!



Från en som är beroende av dig! <3

2009-02-06 @ 14:02:30
URL: http://angsvagen.blogg.se/
Postat av: maud MORMOR

Hej mickan jag tycker du verkar bo mysigt

ska bli spännande attkomma ach hälsa på dej

glömde din födelsedag förlåt GRATTIS

ÄLSKAR DEJ KRAM PUSS MORMOR

2009-03-12 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0