MistressMickan, även kallad Casanova.

Smeknamnen här i staden flyger omkring. Från början var det FixarKarin & SuperSara, men det ändrades snabbt till KirrarKarin & SuparSara, med tillökning av RibbaRobin och MaestroMickan. Men som sagt är inget beständigt och Robin fick även bli RöjRobin, mina namn å andra sidan har fått en underlig vändning. Här har vi härmed MistressMickan, också kallad Casanova. Jag vet, va hände? Här är i alla fall mina motargument:


Robin: Jag åt gröt till middag igår, jag kommer tyna bort!
Mikaela: Jag vet! Jag åt knäckebröd.
R: Men du tränar ju i alla fall.
M: Men hur mycket hjälper det om man ändå inte äter?
R: Men jag har ju inte ens något fett på kroppen!


Daniel: Har du blivit nå snygg då?
M: Vad snackar du om? Jag har alltid varit snygg!
D: …  … Vad ska du göra imorgon?


Takin tar ett kort av mig, jag rycker snabbt åt mig kameran.
M: Pff, de här kortet blev hemskt, det får du inte se!
T: Men har du sett på dig själv nångång eller?


M: Är det inte konstigt att alla våra svenska tjejer är sjukt snygga och smala?
R: Ja, det är jobbigt att vara en outsider ibland va?


R: Jag ska anmäla dig till ’The Biggest Looser’!

Kommentarer
Postat av: RibbaRobin

Hmm.. Lite taget ur sitt sammanhang? :P

2009-04-16 @ 14:18:45
Postat av: K

lögner, det är allt jag har att säga. nu hittar du bara på. försöker lura dina stackars ovetande bloggläsare...



...men VI vet sanningen, eller hur R&S?

2009-04-16 @ 15:37:51
URL: http://keyrajn.wordpress.com
Postat av: R

Ja vi vet sanningen. Fy skäms M!

2009-04-16 @ 17:57:43
Postat av: mamma

Vad ska man tro på???? Jag känner dig min vän och att vrida lite på sanningen är en glädje för dig! Men du vet väl att kärt barn har många namn, och ni alla är väl någons barn :)?

Du är iaf mittbarn och du är mig kär lilla "mela"

2009-04-16 @ 20:15:40
Postat av: T

T kommer till sin undsättning, eftersom K, R och S endast bryr sig om sig själva!



Rättelse:



Takin tar ett kort av mig, jag rycker snabbt åt mig kameran.

M: Pff, de här kortet blev hemskt, det får du inte se!

T: Men jag har ju redan sett dig, så ett misslyckat foto betyder ingenting.



Dessa förvridna sanningar Mistress. Inte kool.

2009-04-17 @ 09:36:24
Postat av: Mikaela

Att ni inte kan stå för vad ni säger..



Mamma: Mela, ja säger då det. Det är nästan det värsta av dem alla och då vill du inte veta va de kallar mig.

2009-04-18 @ 19:20:19
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0