The Edith Cowan University Chapter of the Golden Key International Honour Society

"Dear Miss Bodin,
I am pleased to provide my continued support for the activities for the Edith Cowan University Chapter of the Golden Key International Honour Society.
...
Golden Key now has 370 university chapters globally, and 31 chapters in Australia and New Zealand.
...
The Golden Key Internatinal Society seeks to establish a network among academically talented student, connect students from diverse academic backgrounds and reinforce the students' contacts with academic staff.
...
I commend its objectives to you. The University and Golden Key share common interest in recognising and promoting academic excellence.
Your academic achievement qualifies you for membership of the Society and I congratulate you on this distinction. An invitation to join the Society is enclosed for your consideration."

"Dear Miss Bodin

Golden Key International Honour Society congratulates you on your outstanding academic achievement at Edith Cowan University.
...
The Society provides international recognition of academic achievement to the top 15 percent of university students across all faculties. Membership is by invitation only.

Congratulations once again on your outstanding academic achievement. We hope that you will take advantage of this valuable and wothwhile opportunity."

Världens respons:
Pappa - Det där är säkert bara något kedjebrev de skickar ut.
Mamma - Jahaa..
Robin -  Dina betyg var ju inte så bra, plus att de kommer vara mycket sämre den här terminen!
Takin - Grattis, kanske?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, snälla nära och kära du har :) Grattis hallå!

2009-09-09 @ 20:09:16
Postat av: Mamma

Mitt lilla/stora barn! Du måste förstå att jag blev chockad, det tar ett tag att smälta en sådan här nyhet! ( Hur var din egna första reaktion?!)När du ringde och sa att du var i chock var jag helt inställd på att det hade hänt något jättehemskt.Så jag förberedde mig mentalt för "olycka" det tog ett tag att ta in det du sa.Det är helt fantastiskt och du är en helt otrolig tjej, svårt att förstå att du är mitt barn. Grattis!!! Tänk vad du åstadkommit alldeles själv! Finns det någon utmanning du backar för????

Älskar dig

2009-09-10 @ 08:02:15
Postat av: Martina

WOW jag är imponerad.. Måste väl kännas bra att få en sådan bra respons på sitt hårda arbete ...

Puss och kram

2009-09-10 @ 09:16:21
Postat av: mormor

GRATTIS GRATTIS

Jag fick höra den stora nyheten av mamma

Jag kan ju inte översätta ditt brev men förstår att det är stort .

Är stolt över dej .

ÄLSKAR DEJ MORMOR

2009-09-10 @ 09:38:39
Postat av: Joel

Nähä, min respons räknas inte! Det är lugnt, jag är inte bitter, jag var bara den första som fick veta det...

2009-09-10 @ 13:52:50
Postat av: R

Hahaha lilla pluggis där! Men det är ju bra att någon pluggar i det här hushållet! ;)

2009-09-13 @ 17:54:38
Postat av: Joel

R: Jag då, jag då?! Jag pluggar ju hela tiden, sitter och kommer på synonymer till Mikaela hela tiden. Helt klart min förtjänst att hon ens kom in.

2009-09-15 @ 07:01:47
Postat av: Mikaela

Alla: Tack tack tack !



Robin: Vi vet alla att det är ditt stöd som tagit mig så här långt. Right?



Joel: Du är slackern här i hushållet

2009-09-16 @ 18:05:47
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0