ScreenOphilia


Nätstrumpbyxor på fel del av kroppen, en lowrider, att kolla på film mellan en tjejs ben, en dream machine, en lärare vinglandes runt med en Corona i handen, heliumballonger och nakna vikingar. Vad finns det inte att älska med arty-arty tillställningar med personer i alla möjliga färger?


Vi hade vår avslutningsutställning ikväll för kursen Screen Evolution. En kurs där du får bättre betyg ju mer du flummar och läraren är på riktigt galen. Det blev en alldeles perfekt kväll där jag inledde allt med filmprojektion på Henriks ansikte, som gick okej. Blandningen att ha människor som kommer dit för att stötta dig, inspereras av personers oändliga fantasi och att var totalt omgiven av film, gav mig en adrenalinkick att vara för en vecka. Man märker att vissa vill försvinna därifrån i samma stund som de kommer in, medans andra kan stanna förevigt. Jag är definitivt den sista och i slutet av utställningen hade jag varit med i en musikvideo, lekt bagare, ritat paraplyn med hål i, samt skaffat mig ett filmteam och hemmafru.

Nu gäller det bara att hålla i allt i 3 månader.


Kommentarer
Postat av: Martina

WHIHI E det lång lov nu ?? Hoppas att du får ett skönt lov. Vila ordentligt snart kommer mamma pappa syster och mormor då blir det inte så mycket vila av ..... Miss ya kram

2009-11-12 @ 09:08:34
Postat av: Mamma

Gillar din nya look ;) Låter som att du stortrivdes.

passa på att vila innan anstorming kommer



kramar

2009-11-13 @ 09:37:56
Postat av: muffin

34 dagar kvar sen kommer jag!!!!!!!!

2009-11-14 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0