HD as in Hilariously Dumb

Hur gick det egentligen med de där ambitiösa planerna? Jo se, idag fick vi tillbaka vår första inlämning och hej hd!
Oh yes, High Distinction, 14,5p/15p. Se där. Ja behöver inte förklara så mycket mer än så va?

För att fira ska jag lägga upp de förskräckliga bilderna jag hittade på kameran dagen efter fredagsnatten. Nog är jag ful som stryk, men jag kan inte sluta skratta. Klockrent, ibland är det kul att vara sjukt ful!





Jag har snuvat in mig lite på Billie the Vision and the Dancers dessutom, så de får sätta slutet:

“You know you’ve been away too long
When your penis smells like a cheese doodle –
The cheesier snack.”
Please take it back!
I can never eat that sort of thing again.


Kommentarer
Postat av: superfly!

antingen har du magrat som en koncentrationsfånge, lr så har din nacke växt 5 cm... välj själv :p

2009-04-02 @ 19:56:57
Postat av: mamma

Grattis!!! Du kämpar hårt, kul att se att du är dig lik...blir lite orolig ibland att jag inte ska känna igen dig!

Lots of love

2009-04-03 @ 08:25:57
URL: http://angsvagen.se
Postat av: Mikaela

Superfly: Haha, magrat har jag då inte och en lång hals har jag alltid haft. Jag tror det är du som fått skev syn.

2009-04-09 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0