En termin i fem ord

Report, presentation, report, foto, trailer, design, report, advertisement, film, hemsida, essay och tenta, tenta, tenta.
High Distinction, High Distinction, Distionction, Distinction, Credit, High Distinction, Credit, High Distinction, High Distinction, Distinction.
Well, terminen är slut och skolan har äntligen sammanfattat mitt slit med fem ord:

High Distinction
Distinction
Distinction
Distinction

Im happy.

För er som inte riktigt hänger med är betygsskalan:
Fail (underkänt) - Pass (godkänt) - Credit - Distinction - High Distinction

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser att skolan har satt värde på ditt hårda slit. Du är fantastisk och jävligt envis. är stolt över ditt engagemang och vilja. Saknaden blir bara större för var dag som går.

För evigt.....

2009-07-14 @ 07:56:45
Postat av: mormor





HEJ MICKAN mormor kan inte alla dina ord på svenska men jag tror att du fått mera en godkänt för jag vet att du är super duktig på att studera många grattis älskar dej MORMOR

2009-07-14 @ 09:18:52
Postat av: Joel

Det blir no more slacking när jag kommer ner. You know it.

2009-07-14 @ 19:50:05
Postat av: Mikaela

Mamma & Mormor: Tack tack tack !



Joel: Va fan! Vad då slacking?! Prestera bättre själv din konsum-tönt.

2009-07-17 @ 10:05:37
URL: http://vardagsregn.blogg.se/
Postat av: Joel

2009-07-17 @ 11:42:28
Postat av: Joel

Ja, det kommer, snart... nån gång i alla fall! Jag har prestationsångest, därför presterar jag inte alls.

2009-07-17 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0