Moonlight Cinema, Kings Park

I Perth är det varmt, det kan både vara väldigt bra och väldigt farligt.. Farligt med tanke på att jag och hanna har försökt leva i exil från beröring på grund av våra knallröda, blåsiga kroppar. Nu är vi däremot ormar som ömsar skin. Ja mamma, jag aktar mig för hudcancer, men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.

Det bra är att det är varmt, vilket betyder att man kan vara ute nästan när som. Så här i Perth finns det ett antal utebiografer att browsa emellan. Vi valde den i Kings Park. Den låg inte direkt i den delen av parken vi hade tänkt, vilket resulterade i en mils promenad. Men det var det värt !

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice! Har aldrig varit på utebio! Saknar dig

kramar

2009-12-08 @ 08:37:41
Postat av: R

Vilka coola bilder! Jag vill se bilderna från idag också :P

2009-12-08 @ 11:24:49
Postat av: Anonym

4: DIG

2009-12-16 @ 21:03:21
Postat av: S

åh riktigt mysigt!! Typ grease. Lite annorlunda från förr förra året omkring denna tid då vi va i New York. Kan du fatta att det gått 2 år!? :o

2009-12-22 @ 02:42:10
URL: http://doyouknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0