Dance Dance Dance

Igår ramlade jag och Robin in på universitet för lite småplock, och visade runt Hanna på I See You (ECU), förhoppningsvis sista gången det här året för mig. Hannas kommentar: Fin.
Jag och Robin hoppade glatt runt för betygen vi hämtade, HD i handen (och några andra mindre stolta betyg för mig, men sånt behöver man varken hoppa för eller nämna). Sådana mönsterelever vi är. Vi kollade också på terminens filmer, skrattade, grät och skrattade lite till. Och nu när vi äntligen skaffat ett riktigt bredband kan jag ju dela med mig lite.

Så, det här är andra video logen vi gjorde i Screen Evolution kursen. Här filmar man sig själv, mixar koreograferat och planerat med live och improvisation, och dansar förstås!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va!?! ha du blivit hjulbent??? Måste ta en närmare titt om tre veckor!!! tror jag bestämt



Kram

2009-12-03 @ 20:26:27
Postat av: Mikaela

Tack mamma, tack. Känner ditt stöd hela vägen till Australien.

2009-12-08 @ 06:12:24
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0