Den irriterande gropen i vänster kind :)



Vi lever lite i lycka här. Så mycket så jag får ont i kinderna om dagarna och den där lilla irriterande gropen i vänster kind kommer fram. Jag ler alltså ganska mycket nu förtiden, mest hela tiden.

Medan jag och Robin hoppar oss lyckligt svettiga i nattvimmlet. I dansstudion där de starka killarna ska bära runt på mig, och jag känner mig som en elefant. Då är det inte ens bara jag som skrattar. Att de spelar the Kooks i eftertexterna på den klyschiga High School filmen. Om Robin skickar mig i säng eller jag i protest lägger mig på golvet. När Pandan och RachAel racar på vägen och jag får skjuts hem efter kvällen. Ganska så mycket när man hör lillsyrran i telefonen och hon skrattar för att hon vet att jag är knäpp. När Karin skriker på mig sådär läskigt på gymmet och jag inte ens orkar svara, men jag orkar fnissa lite sådär i smyg åt henne. Men allra, allra mest, när jag skriver ner alla de där tillfällena som får mig att le sådär nedrans mycket. Vi lever helt enkelt ganska mycket på lycka just nu.

So come on up
Wasn't it you who said life was like a plastic cup
To be used and then disposed of
(The Kooks -
See the Sun)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är glad att du lever på lycka och jag är lycklig över din irriterande grop i kinden (den har du fått av mig :) ) Säg den glädje som varar för evigt. Lev i nuet!!!!! Var din egen lyckans smed.

Lots of love

2009-04-18 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0