2 uncool 4 school

What is the most terrifying thing you know?
future
My mother, fire, spiders

Which one is the most horrifying film you have ever seen?
The Lord of the Rings
Rosemary's baby, 28 days later

Mina svar passar inte riktigt in, och det är därför jag håller tyst. Okej?



Fick tillbaka två assignments, båda med exakt samma procent och betyg. Jag var nöjd, eftersom jag faktiskt fick vad jag siktade på. siktade på.. säger man så? aimed for, ni fattar. Vad jag var mindre nöjd med var vad lärarna faktiskt skrev för kommentar. Helt plötsligt trodde jag att jag skrivit ett Fail istället för ett Distinction. Avgör själva:

"You have some good insights even though the actual content is rather thin. Your in-text references are largely misplaced and don't really offer any insight to your argument. You should really critically engage with them and use them more usefully. A lot of the references are not academically recognized websites. But I appreciate the time and initiative you've shown here."

Men hej Universitet .

Kommentarer
Postat av: Saki

Jag vet hur det känns! En gång va det en lärare som la mig utanför betygssystemet. Man kunde få AB, BA eller B, jag fick G!? Och det lustiga va hon hade typ inte ens kommenterat något fel förutom ett indrag. Suck universitetet!

2009-04-23 @ 15:23:05
Postat av: Anonym

Deppa inte ihop nu. Vänd det negativa till något positivt! Du är ju nöjd iaf och du har kämpat tappert vad mer kan man begära! Jag är stolt över dig! Lev i nuet och gräm dig inte. love for real!

2009-04-23 @ 21:46:27
Postat av: Mikaela

Saki: G?! Shiit, hon var inte nådig precis. I agree, Suck Universitetet!



Mamma (I guess): Ja har inte deppat ihop! Mer självförtroende än så har jag, tack å lov. Men jag måste ju få klaga lite.

2009-04-25 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0