Redback

Min status uppdatering i måndags:
This week: 3d Design Test, Actionscript Activity, Flash Test, Film Presentation, Film Essay, 3d Model, Film Report and a Documentary to finish. Feel free to kill me.

Hade ett litet mental break down, kom över det och nu är jag game igen! Det gäller att vara på topp i slutspurten, men nu är det inte långt kvar alltså!
Utöver skola har jag hjälpt till på en annan film shoot här i staden. Detta var för feature filmen Redback av Loren Johnson. FilmHanna jobbar som third assistant director där, och en dag fick jag köra till the Hills och hjälpa till med statisterna. Redback är en övernaturlig thriller, där ett gäng ungdomar blir sända till ett läger där allt inte står riktigt rätt till. Ganska så intressant. Lite bilder från filmen:

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kommer den gå på bio???

2010-05-20 @ 19:25:20
Postat av: Mamma

Ser att du vågar testa dina vingar...Förstår att du är flygfärdig.Grattis! Men kom ihåg att putsa vingana väl annars bär dom inte. Du är min förevigt!

kram

2010-05-21 @ 08:24:34
Postat av: Alexandra

Jag har en blogg som heter twiistergirl.blogg.se

2010-05-22 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0