Perthday 2(0)


Födelsedagen började perfekt 00.00 på Billabong Hostel där jag fick en birthday glove med ljus, tutor, godis och kinderägg av Simon!


På morgonen väckte Robin mig med världens bästa frukost: fruktsallad i melonhalvor med vaniljsås och hallonbubbel.


Off till frisören där jag låg i en massagestol och fick håret fixat. Vi pratade om barnhat, medans det fula klipptes bort och så hade flickorna i lite vågor.


Träffade upp Kristy och bussade till Melbourne där vi hade birthday lunch med hennes mamma. De gav mig ett cocktailset med shaker, martiniglas och allt man behöver till för att göra en perfekt applemartini. Bäst var när servitören sjungandes kom in med födelsedagstårtan, och så fick jag blåsa ut ljusen och önska framtidshopp.

Jag och Kristy drog till Harbour Town och shoppade partykläder, väska och converse. Sådär lagom länge så vi missade våra föreläsningar. Jag vet, fy fy, men sen tog jag mig till Uni för att leka med 3d. 

Efter att ha stalkat en kille så gick vi till Brisbane och hade födelsedagsmiddagen. Med en hel avdelning för oss själva, 20 gäster och 3 flaskor pinot grigio så var det perfect! Där fick jag surflektioner i present, så nu ska jag äntligen bli surfproffs! Natten fortsattes på Hipe Club efter mycket fix och trix, involverande mig, en tuta och pojkskvaller.

Allt slutade med fruktsallad i sängen och 55 facebook gratulationer, inkluderande folk jag aldrig träffat. Dagen och kvällen var en av de bästa och det var allt tack vare vänner. Tack för att ni gjorde min dag wonderful, ni gör mig lycklig! <3

Kommentarer
Postat av: Therese Olsson

Så lite så! gillade verkligen toppen du hade igår förresten! kram kram

2010-03-11 @ 16:31:49
URL: http://semne.smalthings.se
Postat av: Therese Olsson

Javisst ja! Amelie vill eventuellt joina dig å bli surfproffs. Så kolla med henne! jag har då utnämt mig till din personliga papparatzi under surfkursen så hojta till då du ska dit så ska det dokumenteras!

2010-03-11 @ 16:33:30
URL: http://semne.smalthings.se
Postat av: Martina

Jippie jippie .. 20 oj oj vad tiden går...Minns när du va liten och jag kunde lura dig att göra vilka miner som helst bara jag tog kort ;-) Vad svarade du när någon frågade vart du bodde ??? Oj oj ... Ska inte dra upp det där med att jag minns när jag bytte blöja på dig när du va liten S

Tjoho lev livet surfa lugnt och missa inte föreläsningarna ...

Snygga curls du har i håret amanda kände inte igen dig ;-)

Puss och kram

2010-03-11 @ 19:15:45
Postat av: S

Skönt att veta att dom tar hand om dig kära Miki! Idag pratade jag med Martin från Göteborg haha. Också en bra sommar det! Puss på dig

2010-03-13 @ 14:16:53
URL: http://doyouknows.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skönt att vata att du är i goda händer. Måste vara underbart att ha sådan fin vänner! Tack alla för ni tar hand om min Mikaela! Sörjde så att jag inte kunde gratta dig. Ingen frukost på sängen och ingen grattissång. :(

Love......



2010-03-15 @ 09:02:44
Postat av: Alex

JAg ringde, men du svarade ej! :'(

2010-03-15 @ 16:30:57
Postat av: Mikaela

Therese: Nice! Personlig fotograf säger man ju inte nej till. Förmodligen next week tis & fre, om de fortfarande kör under påsk.



Martina: Ja kan fortfarande göra miner! Vart bodde jag? :P Amanda kände inte igen mig? Dags att dra hem alltså. Saknar er små virrbollar.



S: Göteborg!! <3 T.o.m bättre än Australien :D



Mamma: Jag saknade allt din grattissång, finare finns ju inte.



Alex: Jag svarade men du ringde inte ! ;)

2010-03-26 @ 18:53:51
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0