Final Year

Det är något speciellt med ordet final. Slutgiltigt liksom. Bittersött: exalterande men läskigt.
Jag har precis påbörjat mitt sista år på min bachelor degree på ECU. Konstigt är vad det är. Sommaren spenderades till att organisera gammalt och förbereda slutåret. Nu är det mest framtidstankar, tankar som går åt alla möjliga håll: England, USA, Perth, Sverige, Rymden? Vem vet. Men det är ju sen, det ordnar sig!
Den här terminen blir det Advanced Video Production 1, Interactive Multimedia Authoring 2, 3d Animation & Advanced World Wide Web Productions. Jag har redan börjat designa framtidsmaskiner, storyboardat skedar i en rabatt och skrivit om mina favorit filmer i html. Jag tror det blir en bra termin.
Om man är intresserad av lite gammalt så finns mina tidigare filmer på www.youtube.com/mikaelabodin
Förra terminen påbörjades också min karriär inom 3d, lite exempel på det:

Kommentarer
Postat av: Martina

Villa villekulla tjoho förhoppningsvis så kommer jag och Amanda besöka det i veckan ;-)

Kram

2010-08-02 @ 22:03:17
Postat av: mormor

oj det va en anorlunda pippi men lika söt

kram älskat dej

2010-08-04 @ 10:30:48
Postat av: alex/jag

Vad duktig du är! Hoppas att du låter mig betala

3-4 000 kronor på biljetten! (Av din halva)

2010-08-07 @ 18:19:11
URL: http://twiistergirl.blogg.se/
Postat av: mamma

känner igen Pippi som jag sprang runt halva stan för att hitta! Du är otroligt duktig! Bara att fortsätta i samma anda!

kärlek i oändlighet

2010-08-10 @ 22:27:04
Postat av: Mikaela

Martina: Åh, jag vill också dit ! Kommer ihåg när jag var liten och jag var för blyg för att prata med henne. Pippi är min Idol!



Mormor: Annorlunda? Tänka sig att det är svårt med 3d ibland, faktiskt.



Alex: Du är galen. Aldrig!



Mamma: Ja, tack för att du finns och hjälper till. Pippi är galet snygg på min hylla.

2010-08-12 @ 17:34:12
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0