Wave Rock

I mitten av det mesta måste man göra tvärtom ibland också, så det gjorde vi. Jag, Therese och Amelie tog äpplet och gav oss ut på äventyr. Resan dit tog 4h, vi var där i 4h, och sen 4h hem, men det var helt klart värt. Mest för att man tänkte på något annat än jobb och skola, och för att Therese och Amelie är knasiga i skallen. Så där var vi, tre svenska tjejer med körkort och systemkameror.

Wave Rock var äventyrsmålet, ett vågigt berg helt enkelt. Där fick vi obetalda modeller att posera ständigt, asiater tycker om att vara med på bild.
Amelie: "Asiater är som myror. De är många, små och så kryllar de."

 

 

Vi hittade en imitation av kinesiska muren:

 

 

Sen fanns det också en saltsjö som gav mig tankar på vinter-is, kompis-hockey och julaftons-promenad.

Therese: "Det är ju nästan som att man vill smaka på det."

Mikaela: "Det har jag redan gjort..."

 

 

 

Mikaela: "Det luktar regnbrand."

Therese: "Jaja. Jag tycker det luktar mat."

Amelie: "Jag tycker det luktar äckligt."

Och så lite senare både brann och regnade det. Det är då inget fel på mitt luktsinne.

Sen back to reality.


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej mickan vilka underbara bilder man längta tillbaka när man ser detta vackra.UNDERBART.

ÄLSKAR DEJ MORMOR

2010-04-06 @ 09:17:48
Postat av: mamma

Jag vill OCKSÅ!!!!!:( Bokar biljett direkt! har lite pengar över. Lev livet och ta tillvara på alla minuter! Vem vet.....

Kärlek i överflöd

2010-04-08 @ 09:06:45
Postat av: alex

Fint! Ditt luktsinne tvekar jag på... Det ska jag prova när du kommer tbx! Haha. Hoppas ni hade roligt!

2010-04-12 @ 19:09:25
Postat av: Mikaela

Mormor&Mamma: Ja, australien är bra fint ibland.



Alex: Mitt luktsinne är utmärkt!

2010-04-13 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0