Paket till Australienvägen

På golvet med nybakat fruktbröd från hörnbageriet, en sommardrink, solvind genom fönstret, en nynnade Lykke Li, saltvattenfyllda ögon och så ett jättestort Sverigepaket! I det finns tillräckligt med kärlek ända tills Bodin Svensson kommer på besök.

Konsumpåsen, festivalsjalen, Allram Eeast, Gott&Blandat, raggsockorna, inspirationsböcker, 15 låtar om Stockholm, massa filmer & regnkappan (!). Men bäst av allt orden från moster, mormor, mamma, pappa och syster.

 

Tjena Mickpick!

Juste jag ska säga chokoladeboll. men jag kände för att skriva Mickpick. Men i alla fall.

(Syster)

 

Det är helt underbart läskigt hur jag tycker att hon blir mer och mer som mig. Fast som en aningens lite bättre mig, som dessutom spelar fotboll!

 

 

I resign into Silence

Det var vad han sa.



 



Kommentarer
Postat av: mamma

bra att det kom fram! Glöm inte att borsta tänderna ;)



kramar i otal

2009-10-21 @ 08:38:25
Postat av: Mikaela

Regnkappan var baaaast ! :D

2009-10-21 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0