Walpurgisnacht i Perthnatt

Walpurgisnacht? Eve of May Day; A traditional non-religious holiday in Sweden where there are gatherings to celebrate the arrival of the spring. Vi kan vi också faktiskt.

Valborg firades alltså en dag sent, på York Street igen. Temat var däremot varken något valborgigt, vårigt eller svenskt, utan Cyberculture (en kurs alla communicationelever läser, dvs. typ alla utom jag). Egentligen var jag inte där så länge eller aktivt, eftersom jag hade min stora filmdag idag. Men det var rätt kul ändå, bara för folks utklädnader, vilket är ungefär det enda jag kan dela med mig av. Så, så här sprödar cyberculture kreativiteten:

Oscar är facebook:

Sanna var twitter:


Niklas as well:


Cj och PJ som Email och Junkmail:


Jocke som en cyborg:


Dennis som flickr:


Robin var en tv (och här styr Wallberg honom med fjärrkontrollen):


Jag var cyberspace (det står cyber på lappen + att grejerna på tröjon lyste när det var mörkt och jag var täckt i glitter, ett tag):


Den här bilden är bara jävligt underbar, sällan man ser nån så fascinerad av en öl:


Trevlig Valborg, Vår eller vad man nu ska säga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantasin flödar ser jag. Du är otroligt vacker på kortet.

Kram Mamma

2009-05-02 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0