Du är ett helt uppslag i min bok

Kaffet smakar inte så mycket längre, förmodligen för att det kallnade för längesen. Jag fortsätter att dricka ändå, bara för att ha något att göra. Ibland spottar jag tillbaka kaffet i pappersmuggen, det är verkligen äckligt nu. Men jag kan inte vara still, för jag vet att du finns bara några meter bakom.

Tanken på dig och den bittra eftersmaken av det kalla kaffet gör mig illamående. Jag vill springa ut och spy. Spy upp det äckliga kaffet och få dig ur min kropp.

Men lika lite som jag kan sitta still och sluta sippa på kaffet, kan jag resa mig upp och gå. För då hamnar du på andra sidan dörren. Även om jag hatar efterkänslan av din närvaro, är jag numer beroende av att höra dig andas i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Saki

Tänker mig en solbränd surfare med brunt busigt hår, oceanblå ögon och en hjärtekrossande dialekt.

M M M..!!

2009-05-14 @ 22:29:39
Postat av: K

eeeeeeh..... (?)

2009-05-15 @ 07:46:45
URL: http://keyrajn.wordpress.com
Postat av: mamma

Hjärtat.. låter som om du drabbats av en släng av förälskelse....Det positiva är att det inte är dödligt, man överlever. Det viktiga är att du följer ditt hjärta!!! Lev i nuet!

Kärlek i massor

2009-05-15 @ 08:24:55
Postat av: Mikaela

Saki: Haha, inte direkt. Han är mkt bättre än så !



K: jeeee .



Mamma: Mitt i prick! :D

2009-05-18 @ 14:44:40
Postat av: Chokeladebollen

Vem är det dÅ?

2009-05-23 @ 19:21:50
URL: http://angsvagen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Min Chokeladeboll: Du vet ju. Ja har ju redan berättat om honom för dig :)

2009-05-25 @ 09:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0