Behind the scenes


Igår var min första filminspelnings dag, nånsin. Visst att man är nervös, men jag mådde illa och mina händer ville inte riktigt sluta skaka. Antar att det var för att jag verkligen ville att det skulle bli bra, för det är ju det här jag vill hålla på med. Eller, ja, nej, inte just det här. Jag tänker aldrig bli director! Det har ju aldrig vart min dröm precis, men efter igår tänker jag definitivt inte bli det. Jag är värdelös på att förklara vad jag tänker och ännu sämre på att bestämma över folk.


Anyway, filmningen gick inte galant direkt. Och efter att mina actors trötta och bakis inte riktigt tyckte om mig längre gav jag väl mer eller mindre upp. Jag saknar fortfarande lite scener för att få hela grejen att funka, men det får jag fixa en annan gång. Men va fan, positivt nu ! Jag har filmat min egen idé för första gången, och vet att jag inte vill göra det igen. That's always something.



Bäst av allt var att Nicole och Kristy var där. De fick inte göra nånting alls, utan satt där i 3h och tryckte på lite knappar då och då. Men det är skönt att ha folk där som vet på vilken nivå man är. Bara för att diskutera, hjälpa och ge mig lite extra stöd. I really like them.



Appropå det är Kristy min nya förebild. Tjejen är helt underbar. Hon var full första gången vid 12års ålder då hennes brosa lura henne att hon drack saft, kvällen slutar i ett djupt samtal med två killar som senare visar sig vara två stenar. Hon säger alltid vad hon tycker, och ofta lite mer än så, en gång bröt hon en tjejs näsa när hon tröttnade på henne. Och bäst av allt, hon hatar tjejiga klänningar och propra flickor. På onsdag är det hennes tur att bossa över mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm så vad är det du ska göra i framtiden då??? trodde du gillade att vara din egen chef. Bra erfarenheter att ha i ryggan mao

Kram

2009-05-03 @ 21:20:30
Postat av: Anonym

2009-05-03 @ 21:21:34
Postat av: Mamma

Hmmmm så vad är det du ska bli när du blir stor????

Trodde du gillade att vara din egen chef. Bra erfarenhet att ha med sig i "ryggan"

Kram

2009-05-03 @ 21:23:37
Postat av: Pappa

Strålande!!!!!Fortsätt sök efter vad du vill göra.Det viktigaste är inte att du hittar rätt på en gång utan att du letar. Keep looking good looking!!! Trust the force and bee free. Hejdå ha det bra älskling.

2009-05-03 @ 21:31:23
Postat av: Mikaela

Men hallå? Vilka är ni? Har ni noll koll? Jag har aldrig velat bli director.. Redigerare? Remember?

2009-05-04 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0