Chase

Filmning hit, filmning dit. Nätstrumpbyxor, klackskor, svart smink och uppsatt lugg. Killars händer på rumpan, "Mikaela du måste vara sexigare" och att dansa framför kameran. Sena nätter, kalla nätter och regniga nätter. Well, no more.

Det har varit kul, kul, kul att fått vara med i Melissas film. Kanske inte så jättemycket för de där acting scenerna och iskalla nätterna ute, men mycket för dansen och ännu mer för filmproduktionen. Melissa, Subi och A.J är helt galna, filmen de gjort är helt sjukt snygg och proffsig. Så även om det gör ont att lyssna på min änglaröst och studera mitt uppsatta hår kan jag inte sluta kolla på filmen för att den ger mig så mycket filminspiration att jag vill sno allting och skriva mig som både director, D.O.P och editor. Lets.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad häftigt, håller med om att de har varit fantastiska! Ni dansare var oxå jätteduktiga! Nu sitter jag här med tårar i ögonen och vill att du ska komma hem så att jag får krama dig, och visa hur stolt jag är över dig.

Älskar dig i evighet

2009-06-15 @ 20:03:53
Postat av: Martina

Grymt imponerad är jag.. Mycket skickligt gjort.. Kul att se lite av era alster.. Men Mickan äter du ordentligt ?? Vad sägs om lite mjölkstuvade

makaroner ??

Puss och kram

2009-06-15 @ 22:20:00
Postat av: Alexandra

Grym film! Du är grym och jag och Göteborg saknar dig!

2009-06-17 @ 12:04:21
Postat av: Alexandra

Grym film! Och du är grym! och jag och Göteborg saknar dig. Puss o kram

2009-06-17 @ 12:05:42
Postat av: Caroline

Aaa, skit vad häftigt. Den var grym. Men tårarna bara sprutar, saknar dig till tusen, vill att du ska komma hem nu, vill ha dig här!!! Och kunna krama dig!!!



Älskar dig massor... <3



2009-06-17 @ 17:42:19
URL: http://jiingii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mamma: Men så där sentimental blir du ju inte ens när du får se mig dansa på riktigt. Skärp dig ;)



Martina: Du, ja skulle sälja min själ för att få en portion av dina stuvade makaroner !



Alexandra: Och jag saknar er ! :)



Caroline: Sötnöt! Men kom hit istället så kan vi krama på varann hur mkt som helst :)

2009-06-18 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0