Vem är den där Tom?



Jag kan fortfarande känna smaken av dig på läpparna, så jag pressar ihop dem så hårt jag kan för att bevara det. Men jag vet att tiden är för lång och smaken för svag. Hur ska jag kunna spara alla ord vi sa och alla beröringar som fanns? I mina händer finns fortfarande stoftet av våra näsgnuggningar och bitkrig, men det sipprar sakta ut genom de där dumma springorna. Det glittrar lite extra fint på skorna ett tag, men till slut är allt lika grått som vanligt.

Jag vill röva bort dig, rymma och fylla hela mig med dig, så som bara du kan. Jag vill låta dig brotta ner mig, fingra på särmärkena som finns kvar bakom ögonlocken och sno sekunderna från världen när jag låter mina snudda dina. Fast det är bara önskningar som oskyldigt kommer sväva runt medan du skapar dina egna meningar i en annan värld.

Men du kommer alltid finns kvar, som ett hemligt, mjukt klistermärke på min hals och som glanset under de nedre ögonfransarna.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hjärtat!n Låter som om någon har åkt hem. När du är tillbaka i Perth kan du väl ringa? saknar din röst (saknar hela dig!!!!!) Även du har lämnat märken kvar på och i min kropp och själ.

För alltid.....mamma

2009-07-01 @ 21:57:10
URL: http://angsvagen.blogg.se/
Postat av: Martina

Det behövs inte mycket för att det ska lämnas märken på kropp i själ i minne i tankar i sår i tårar i skratt. Vissa gör det mer andra mindre och du gör det mycket och massor..

Löwe Ya

2009-07-03 @ 13:35:08
Postat av: mormor



Hej älskling ser att du fått ett litet stopp på livets stig som lämnat ett sår efter sej likt det sår vi kände när du åkte bort men såret får en skorpa sen så då lindrar det lite grann men lämnar ett minne kvar

Älskar dej mormor

2009-07-04 @ 09:38:43
Postat av: Mikaela

Alla: Ni är så himla fina! Ja saknar er allihop :)

2009-07-07 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0