Staden som är en strand



”Perth är inte det staden som består av en strand?”

Jojo ja vet, anledningen till att ni egentligen besöker den här sidan är för att se de där läckra strandbilderna. Men, vet ni hur oinspirerande det är att fota det där som ni egentligen bara kan söka på google på och få fram ännu bättre bilder?



Följ bara de här märkena så kommer ni till stranden (and that's for real):




Ur drag ur ”Vår bok”:
”Det är något visst med sommar va? Nått med luften, nått med ljuset och nått med värmen. Det är som att jag har en sommarförälskelse i just sommarn. Nått med att bada, sola, grilla och att sitta i en park in till långt på natten och lyssna på Håkan ur ett par skrovliga mobilhögtalare. Det pirrar sådär extra i magen och bröstet. Jag vet inte om det är för att jag är borta, för att jag är här eller för att det är sommar. Men just nu känner jag mig så himla lycklig.

Vi är svarta siluetter mot en ljusblå sommarhimmel, och jag är förälskad, förälskad i sommaren. Men du, du är kärlek för mig.”



Att vandra till en strand:




Att bli räddad på en strand:



Att vara med folk på en strand:






Att vara själv på en strand:

Kommentarer
Postat av: Martina

Nice pics ;-) Här hemma i haninge e det snökaos... Vill hellre ha sand än snö under fötterna.. Kram

2009-02-22 @ 15:48:46
URL: http://www.123minsida.se/bodin
Postat av: Superfly!

kom hem?

2009-02-22 @ 19:38:17
Postat av: Mihaaa

fan va kul då att ni har sommar. Nä, ja e int' bitter!



gu va ja ska hälsa på dig när vi får lov. då jklar ska det scteekas. and I may dare find a guy without you...mouhaha. Säger bara: gå för en tasman.



pusssss!

2009-02-23 @ 05:23:12
URL: http://miaiunderlandet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser ut som om du trivs som fisken i vattnet likt den fisk du är. Ska bli kul att få uppleva det i verkligheten. kram

2009-02-24 @ 11:07:38
URL: http://angsvagen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Martina: Snö är nästan bara bra när man ska åka skidor och sånt. Och jobbar man på SL kan jag tänka mig att det bara blir suck å stön.



Superfly: KOM HIT!

2009-02-24 @ 13:38:53
URL: http://vardagsregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0