Sa har gor man pa vandrarhem:

Tva okanda tjejer ligger a sover i rummet pa vandrarhemmet. Dorren oppnas och i oppningen star 3personer, lite fulla och samtalar. Sedan valjer de att komma in alla tre och paborja en trekant i ena sangen. Efter ett tag far kille nummer 2 inte va me langre och paret lagger sig mitt pa golvet for att fortsatta proceduren sjalva. Killen a andra sidan ligger kvar i sangen och far tillfredstalla sig sjalv helt enkelt. Nar han ar klar gar han ut. Paret verkar slutligen vara klara och gar ut.. Lite senare kommer ett nytt par in och lagger sig i sangen for att tjejen ska spendera lite tid i killens skrev. Slutligen vagar tva radda tjejer ga ut ifran rummet.

Och faktiskt, jag var inte inblandad i denna historia heller, men lat mig saga att de hander en hel del sjuka grejer pa vandrahemmen har. Just darfor ar ja sa glad att vi nu fatt en lagenhet !! :D Pretty, central, dyr och omoblerad. Sa lite av varje. Aterkommer med adressen nar ja vet exakt hur de ska skrivas! Ska forsoka fixa internet i veckan. Da blir det med finare bokstaver, mer update och lite skype for de som vill.

Miss you

Kommentarer
Postat av: GeleHallon

Hm ja det kan ja tänka mig, men vad skön att vi får flytta snart då :)



<3

2009-02-09 @ 10:02:20
URL: http://jiingii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0