Mikaela i en kartong, världen över

I'm a bit behind . Med allt mer eller mindre.

Förra veckan fick jag lite Mikaela skickat i två stora flyttkartonger. Det är faktiskt rätt underligt och tomt att komma till ett nytt land själv med endast 20kg packing att klara sig på. Visst man klarar sig, men finns ganska mycket därhemma man tycker om, och gärna inte klarar sig utan i 2,5år. Men nu är det fixat och jag har 20kg packning plus 2 stora flyttkartonger med saker hemifrån. Lite nya kläder kom, några behändiga köksredskap och dyksakerna, men bäst är ändå alltid de där breven. Sen gillade jag utsidan på kartongerna, det ser verkligen ut som de vart och rest jorden runt, och de har de nästan..


Tänkte inte säga så mycket mer, förrutom att jag bor med en fin rumskamrat och Glad Påsk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0